۵ عنصر کلیدی که باعث اعتبار فوق‌العاده و فروش بیشتر می‌شود

۵ عنصر کلیدی که باعث اعتبار فوق‌العاده و فروش بیشتر می‌شود

دوستان سلام در این مقاله میخوایم راجب ۵ عنصر که باعث اعتبار شما می شود صحبت کنیم . همان طور که میدانید اعتبار یکی از مهم ترین دلایل موفقیت در هر کسب و کاری است اگر شما اعتبار خوبی داشته باشید مطمئنا مشتری بیشتری خواهید داشت و مشتری بیشتر باعث فروش بیشتر می شود . 

یکی از دلایل موفقیت فروشگاه دیجی کالا اعتبار فوق العاده ای است که این سایت در بین مشتریان دارد این سایت با فروش محصولات با گارانتی معتبر ، قابلیت تست گوشی در چند روز ابتدای خرید و قابلیت مرجوع کالا بین کاربران اعتبار خوبی کسب کرده است . 

برای داشتن اعتبار بین کاربران عناصر مختلفی دخیل هستند که ما در این مقاله ۵ عنصر کلیدی که باعث اعتبار هر کسب و کاری می شود را برسی کردیم

۱- فروشنده :

ظاهر، رفتار، نگرش، لباس‌ و آراستگی شما اعتماد مشتری برای خرید از شما و شرکتتان را افزایش یا کاهش می‌دهد.

 

۲- شهرت

ارزشمندترین دارایی شرکت شهرتی است که به خاطر ارائه محصولات و خدمات باکیفیت میان مشتریان دارد. گفته می‌شود ۸۵ درصد تصمیمات خرید به خاطر تبلیغات دهان‌به‌دهان است؛ یعنی شخص دیگری به شکل مستقیم یا غیرمستقیم بگوید که محصول یا خدمت خوبی دارید و مشتری باید آن را بخرد.

اندازه شرکت، مدت حضور خود در این کسب‌وکار و سهم بازار بزرگی که به خاطر ارائه خدمات و محصولات باکیفیت دارید را به مشتری اعلام کنید. سعی کنید بروشورها، خبرنامه‌ها، مطالب فروش و کارت‌های ویزیت همه درجه‌یک به نظر آیند. باید رفتار تلفنی خود و کارمندانتان و سرعت پاسخ‌دهی به درخواست‌ها به بهترین شکل باشد.

 

۳- تایید اجتماعی

شاید هیچ‌چیز به‌اندازه تعریف داستان خرید رضایت‌بخش سایر مشتریان، خریداران جدید را متقاعد نکند. مشتری همیشه می‌خواهد بداند «چه شخص دیگری آن را خریده است؟» و «تجربه او از محصول یا خدمت شما چه بوده است؟» از تقدیرنامه‌ها، فهرست‌ها، تصاویر و حتی ویدیوهای مشتریان خوشحال استفاده کنید. بهترین موارد،داستان مشتریانی است که ابتدا برای خرید محصول یا خدمت شما مردد بوده‌اند، اما بعد از خرید می‌توانند رضایت خود را به دیگران اعلام کنند.

 

۴- اقتدار

هر شخص محترمی که نظری عالی و مثبت درباره محصول یا خدمت شما داشته باشد، خرید از شمارا برای دیگران آسان‌تر می‌کند. اغلب، یک شخص مقتدر عاملی تعیین‌کننده است. نشریات، مجله‌ها و خبرنامه‌هایی که به معرفی محصول یا خدمت شما می‌پردازند، اعتبار ایجاد می‌کنند. افرادی که برای دانش یا تخصصشان معروف هستند و از محصول یا خدمت شما استفاده می‌کنند، برایتان اعتبار ایجاد می‌کنند. نمادهای ثروت و قدرت، مثل لباس، کیف، ساعت و حتی کیفیت خودکارتان هم باعث افزایش اعتبار می‌شود. آن‌ها نشان می‌دهند درفروش محصولی مطلوب و جذاب باقیمت‌های خاص موفق هستید.

 

۵- محصول یا خدمت

وقتی محصول شما مزایای خاصی که مشتری در جستجوی آن است را در اختیارش قرار می‌دهد، اعتبار بیشتری کسب می‌کنید. وقتی نشان دهید ارزش دریافتی مشتری خیلی بیشتر از قیمت محصول است، اعتبار و اشتیاق خرید ایجاد می‌کنید. وقتی با ضمانت‌نامه‌ها و بیمه‌ها از محصولتان حمایت می‌کنید، اعتبار لازم برای ترغیب مشتری به  خرید را افزایش می‌دهید.

موفق‌ترین فروشنده‌ها افرادی هستند که مدام برای ایجاد اعتبار در این پنج حوزه و در ذهن مشتریان تلاش می‌کنند.  

 

سجاد شاکری هستم مدیر سایت توپاز وب . عاشق یادگیری و تمرین برای ساخت آینده ای بهتر . امیدوارم در این سایت بتونیم چیزهای خوبی از هم یاد بگیریم

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *