تمام مطالب دسته بندی: فروش
۵ عنصر کلیدی که باعث اعتبار فوق‌العاده و فروش بیشتر می‌شود

۵ عنصر کلیدی که باعث اعتبار فوق‌العاده و فروش بیشتر می‌شود

دوستان سلام در این مقاله میخوایم راجب ۵ عنصر که باعث اعتبار شما می شود صحبت کنیم . همان طور که میدانید اعتبار یکی از مهم ترین دلایل موفقیت در هر کسب و کاری است اگر شما اعتبار خوبی داشته باشید مطمئنا مشتری بیشتری خواهید داشت و مشتری بیشتر باعث فروش بیشتر می شود .  یکی از دلایل موفقیت فروشگاه دیجی کالا اعتبار فوق العاده ای است که این سایت در بین مشتریان دارد این سایت با فروش محصولات با گارانتی معتبر ، قابلیت تست گوشی در چند روز ابتدای خرید و قابلیت مرجوع کالا بین کاربران اعتبار خوبی کسب کرده است .  برای داشتن اعتبار بین کاربران عناصر مختلفی دخیل هستند که ما در این مقاله ۵ عنصر کلیدی […]

۷ کاری که باعث می شود شما جزء بهترین فروشنده حوزه خود باشید

۷ کاری که باعث می شود شما جزء بهترین فروشنده حوزه خود باشید

یک جمله معروف هست که میگه «مشتری پادشاه است» این جمله کاملا درست است زیرا مشتری باعث رشد و پیشرفت شما می شود شما باید همیشه بتونید مشتری خود را راضی نگهدارید . عامل دیگری که شاید به اندازه مشتری مهم باشد فروش است . با توجه به بازار پر رقابت امروز ، فروش یکی از سخت ترین کارها در هر کسب و کاری است . ما  در این مقاله ۷ کاری که باعث می شود شما فروش خوبی داشته باشید و جزء بهترین فروشنده حوزه خود باشید را برسی میکینم ۱- بهترین باشید تصمیم بگیرید درفروش ممتاز شوید. مصمم باشید هر هزینه، تلاش یا  هر مقدار زمان لازم را صرف کنید تا جزو ۱۰ یا ۲۰ درصد برتر افراد […]

۵ تکنیک نهایی که باعث فروش قطعی شما می‌شود

۵ تکنیک نهایی که باعث فروش قطعی شما می‌شود

وقتی به مرحله آخر گفتگوی فروش رسیدید و مطمئن شدید مشتری محصولتان را می‌خواهد، به آن احتیاج دارد، می‌تواند از آن استفاده کند و توان مالی خریدش را دارد، زمان این است که از او درخواست خرید کنید. وقتی مشتری نشان می‌دهد به شما اعتماد و باور دارد و برای داشتن محصول یا خدمت شما یا استفاده از آن مشتاق است، می‌توانید با یکی از ۵ تکنیک فروش را قطعی و معامله را به اتمام برسانید . ۱- اتمام ترجیحی : موقعیت انتخاب بین دو گزینه را برای مشتری فراهم کنید. فقط بپرسید«میان الف و ب کدام را ترجیح می‌دهید؟» برای مشتری راحت‌تر است که از مجموعه گزینه‌ها یکی را انتخاب کند تا اینکه جواب مثبت یا منفی بدهد. اگر […]

۳ محرک فروش عالی که باعث می‌شود فروش شما چند برابر شود

۳ محرک فروش عالی که باعث می‌شود فروش شما چند برابر شود

محققان دریافته‌اند که می‌توانید در گفتگوی فروش از چند «محرک» روان‌شناختی استفاده کنید که منجر به خرید فوری مشتری می‌شود. این محرک‌ها در اغلب فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی موفق استفاده می‌شوند تا افراد را از بی‌علاقگی کامل به اشتیاق زیاد برای خرید بکشانند. گاهی این اتفاق در بازه زمانی ۳۰ تا ۶۰ ثانیه‌ای پخش آگهی تلویزیونی رخ می‌دهد. از این محرک‌ها می‌توان درفروش هم استفاده کنید. سال‌ها تحقیق در حوزه روانشناسی انگیزشی به کشف دلیل رفتار افراد، به‌خصوص هنگام خرید پرداخته است. تحقیقات نشان می‌دهد که هر مشتری نیازهای ناخودآگاه عمیقی دارد که باید قبل از اتخاذ تصمیم خرید برطرف شود. دلیل خرید محرک‌هایی هستند که باعث تصمیم فوری برای خرید می‌شوند. آن‌ها فوراً به این نیازهای ناخودآگاه ربط داده […]

۳ راهکار ساده برای قرار گرفتن در جمع افراد موفق در حوزه فروش

۳ راهکار ساده برای قرار گرفتن در جمع افراد موفق در حوزه فروش

۱- هرروز ۳۰ تا ۶۰ دقیقه مطالعه کنید خواندن برای مغز مانند ورزش برای جسم است. بهترین کتاب‌های فروش را بخرید و هر صبح یک ساعت بهترین روش‌ها، استراتژی‌ها و تکنیک‌های فروشی که تاکنون استفاده‌شده است را مطالعه کنید. خبرنامه‌ها، مقالات و مجله‌های فروش را بخوانید.   ۲- به سی‌دی‌ها و کتاب‌های صوتی آموزشی گوش دهید در اتومبیل و با موبایل به آن‌ها گوش دهید و مطالب جدید بیاموزید. اتومبیل خود را به یک «کلاس سیار» تبدیل کنید. به گفته زیگ زیگلر « در دانشگاه اتومبیلتان ثبت‌نام کنید و در دوران کاری خود تمام‌وقت در آن حضورداشته باشید »     ۳- در هر سمیناری که می‌توانید شرکت کنید از امروز تصمیم بگیرید هرسال در ۴ سمینار شرکت کنید. در […]

۷ حوزه کلیدی در فروش

۷ حوزه کلیدی در فروش

  ۱- جذب مشتریان مشتریان بیشتر و بهتری را بیابید و زمان بیشتری را به آن‌ها اختصاص دهید   ۲- ایجاد رابطه دوستانه و اعتماد برای شناخت مشتری احتمالی و همدلی با او وقت بگذارید تا شمارا دوست داشته باشد، به شما اعتماد کند و مایل باشد نیازها و مشکلاتش را با شما در میان بگذارد     ۳- تعیین نیازها سؤالاتی منظم و هدفمند بپرسید تا مشکلات، خواسته‌ها و نیازهای واقعی مشتری احتمالی در رابطه با آنچه می‌فروشید را مشخص کنید     ۴- معرفی محصول از کل به جزء بروید و به مشتریان احتمالی مناسب نشان دهید که محصول یا خدمتتان در این زمان و با در نظر گرفتن همه جنبه‌ها بهترین گزینه برای او است     […]

فروش موفق : استفاده از فرمول ( فروش پزشک ) از نگاه برایان تریسی

فروش موفق : استفاده از فرمول ( فروش پزشک ) از نگاه برایان تریسی

به بیان برایان تریسی فروشندگان در هر سطحی باید خود را پزشکان فروش به‌حساب بیاورند. این مدلی مفید برای آموزش و یادگیری است .   اگر در هر جای دنیا به پزشک مراجعه کنید، آن‌ها همیشه رویه‌ای مشخص را دنبال می‌کنند که شامل سه مرحله است : معاینه ، تشخیص و پیشنهاد درمان یا تجویز نسخه. فروشندگان نیز باید از همین سه‌گام در عملیات فروش خود استفاده کنند . معاینه همان‌طور که پزشک قبل از اتخاذ تصمیم نهایی یا ارائه هر پیشنهادی بر معاینه کامل بیمار تأکید می‌کند، شما نیز باید همین کار را در مورد هریک از مشتریان احتمالی خود انجام دهید . هرگز فکر نکنید یک نسخه برای همه مناسب است. هیچ‌گاه فکر نکنید که دلیل یک فرد […]